Projecten waar we met veel inzet en plezier aan hebben gewerkt (of nóg werken…).
Doel
Het beter zichtbaar maken van Transgender Netwerk en het versterken van het bereik en functionaliteit van de website. Makkelijk vindbare info voor trans- en non-binaire personen, familie en vrienden, zorgverleners, media en politiek.
De uitwerking
Een supergebruiksvriendelijk CMS voor de redactie. Compleet op maat gemaakt en supersnel voor de bezoekers van de website. Een overzichtelijke indeling en een fijne vormgeving. Ook nog eens volledig toegankelijk volgens de geldende richtlijnen.
We staan voor een inclusieve samenleving en zijn dankbaar en trots dat we mee hebben mogen werken aan dit project.
Doel
Meer bezoekers én meer trial-aanvragen
De uitwerking
Filmimpact hebben we strategisch advies gegeven over de focus qua zoekwoorden en landingspagina's. Daarnaast hebben we input geleverd voor de technische uitwerking voor de opbouw van pagina's en rich snippets, om een hogere positie in Google te verwerven. Ook houden we de betaalde campagnes bij. De kosten hiervan zijn inmiddels verlaagd en het aantal bezoekers, de verblijfsduur op de websites, het aantal bekeken pagina's en de conversies verhoogd!
Doel
Studenten enthousiasmeren voor een nieuwe opleiding bij de HAN
De uitwerking
Met de HAN hebben we een intensieve samenwerking voor online marketing. Om de doelgroepen te bereiken zetten we diverse kanalen in, zoals Facebook, Instagram, Snapchat en Google Ads.
Doel
Verhogen van bezoekersaantallen door een kickass snelle website met externe webshop én een tweede, internationale website
De uitwerking
Met Miko Products bv hebben we nauw samengewerkt aan de website. De ontwerpafdeling van Miko verzorgde het design en Digitmind de techniek. Ook dachten we mee over de vindbaarheid. Al binnen een paar maanden stond de website op nummer 1 in Google met de zoekwoorden 'cadeau groothandel'; precies wat de bedoeling was! We gaan nu verder optimaliseren en uitbouwen met betaalde campagnes en blijven de zoektermen nauwgezet monitoren.
Doel
Onder de aandacht brengen van diverse nieuwbouwprojecten bij nieuwe bewoners
De uitwerking
Voor INCOMBINATIE verzorgen wij de online marketing. We maken onze inspanningen steeds inzichtelijk op een dashboard. Door de relatief korte duur van de projecten zijn betaalde campagnes via Google Ads, Facebook en Instagram een efficiënte manier om snel een hoog én meetbaar resultaat te bereiken.
Doel
Verhogen van online verkoop van winkelinrichting in binnen- en buitenland.
Online marketing (SEO, SEA, social media) en webontwikkeling (Wordpress)
De uitwerking
Van GWi Holland kregen we het vertrouwen om van A tot Z een plan uit te werken om de verkopen een nieuwe impuls te geven. Inmiddels levert elke campagne-euro het tienvoudige op. De roadmap is nog lang niet af, dus de komende tijd blijven we verbeteringen en uitbreidingen doorvoeren. Denk aan buitenlandse campagnes, een headless website en een geavanceerd reviewsysteem.
Alwin van Barneveld, GWi Holland:
“Sinds 2015 levert GWi Holland materialen voor winkelinrichting en beursstands. Denk bijvoorbeeld aan (wand)panelen, blisterhaken, schappen, schrapdragers, presentatiedisplays en verlichting.
In 2018 lieten we ons oog vallen op de Duitse groeimarkt van winkelmaterialen. Maar hoe krijg je voet aan de grond in zo’n relatief nieuwe markt?
Door de inspanningen van Digitmind hebben wij onze online verkopen de afgelopen jaren zien vervijfvoudigen. Sindsdien hebben Caroline en Sean ook de website grondig aangepakt, waardoor onze backoffice nu een stuk efficiënter verloopt.”