Meting

Meetbare resultaten en inzichten: meten = weten!

Meten is een essentieel onderdeel van elke effectieve online marketingstrategie. We kunnen nauwkeurig meten hoe je doelgroep zich gedraagt op je website, sociale media en andere online kanalen. Hiermee kunnen we gerichte aanpassingen maken om de prestatie van je campagne te verbeteren!

Laten we....

oeps, zonder emailadres kunnen we geen contact met je opnemen.

Volgende

Geweldig! Laten we het over je project hebben.

Tijdsspan

Project informatie

Lekker, wij houden ook van koffie!

Hoe kunnen we contact met je opnemen?

Bellen is effectiever dan mailen

Bel ons of laat je telefoonummer achter en we bellen je zo snel mogelijk terug!

026 - 202 2055

Op welk nummer mogen we je bellen?

Waarom meten?

Meten is essentieel omdat het ons in staat stelt te begrijpen wat er werkt en niet werkt in je online marketingcampagne. Door het bijhouden van gegevens zoals websiteverkeer, klikfrequenties en conversieratio's, kunnen we zien welke onderdelen van je campagne het goed doen en welke gebieden verbeteringen nodig hebben. De heilige graal is gericht aanpassingen te kunnen maken voor jouw campagne en jouw bedrijf!

Zonder meting gooien we eigenlijk spaghetti tegen het raam en hopen we dat er iets blijft plakken. En dat is zeker niet hoe we willen werken!

Andere online marketing onderwerpen

Online marketing: een mix van slimme, creatieve middelen om jouw onderneming digitaal te laten groeien

Snel antwoord op jouw vragen

Wat zijn belangrijke indicatoren die wij meten?
Enkele belangrijke KPI's zijn websiteverkeer, bouncepercentage, conversieratio, waar je conversies vandaan komen, kosten per acquisitie (CPA), click-through rate (CTR) en social media engagement.
Welke tools kun je gebruiken voor het meten van onine marketingprestaties?
We gebruiken een tal van tools, zoals Google Analytics, Google Tag Manager, Facebook Insights, SEMRush en vele andere. Onze keuze van de tool hangt af van jouw specifieke behoeften en doelstellingen.
Wat nou als ik niet wil meten?
Niet meten in online marketing staat eigenlijk gelijk aan niet weten wat werkt en niet werkt. Hiermee loop je het risico geld en tijd te verspillen aan ineffectieve strategieën.
Hoe vaak meten in online marketing?
Het korte antwoord is: regelmatig. Prestaties en resultaten veranderen namelijk voortdurend. We krijgen een goed beeld van jouw prestaties als we wekelijks en maandelijks je campagnes bekijken.